Tuesday 30 January 2007

Bevar Ungdomshuset... NOT!

"Release the hounds" er et udtryk, der ofte bruges af Simpsons-skurken Montgomery Burns, når han har besøg af nogen, der ikke er velkomne. Jeg har lidt den samme følelse, når jeg ser den usle bunke arbejdsløse, fulde, narkotikapåvirkede og piercede møgunger, der mener, at deres elendige klikes behov står over ejendomsretten.

Jeg er så fucking træt af de tabere. Jeg mener: se da for helvede på dem! De har gjort det at være en bums til livsstil. De fleste af dem er endda under 18 år, hvilket betyder, at de højst sandsynligt allerede har et hus – nemlig det hjemme hos mor og far. Jeg vil foreslå, at de alle flytter tilbage derhen eller ud i en eller anden betonghetto, hvor der er rigeligt med plads og bænke til mennesker, der foretrækker hash og guldøl frem for arbejde. Gud, hvor jeg hader kommunister.

Ungdomshuset skal ikke blot ryddes, lukkes og rives ned. Det skal elimineres.

Dixi.

No comments: