Wednesday 22 July 2009

Konspirationsteorier er for mongoler

Nu er det 40 år siden, USA sendte en bemandet mission til månen. Og tillykke med det. Desværre findes der stadig en ubehagelig mængde tabere, som ikke tror på, at denne videnskabeligt beviste mission fandt sted. Jeg burde linke til diverse steder, hvor der er debat om det, men tro mig; I vil hade at læse det. Ikke mindre end 40% af Ekstra Bladets læsere tror ikke på, at mennesket har gået på månen. Der er aldrig nogensinde blevet præsenteret et eneste videnskabeligt bevis for, at mennesket ikke har været der – kun alle mulige vanvidsteorier om flag, der blafrer, stjerner, der ikke kan ses og andet ligegyldigt ævl. Intet, som ikke er blevet videnskabeligt forklaret. Mit ekstreme had til disse tumpede, uuddannede, indavlede halvhjerner, som ikke tror på månelandingen er svært at udtrykke med ord. Jeg vil derfor i stadet linke til denne side, som forklarer tvivlerne helt enkelt, hvordan tingenes tilstand er: http://www.braeunig.us/space/hoax.htm

Men selv, når man præsenterer videnskabeligt fakta for idioter, får man oftest blot svaret, "Jamen, jeg tror bare ikke på det." For helvede da.

En anden konspirationsteori, der heller ikke findes nogen videnskabelige beviser for, er 9/11-sammensværgelsen. Ja, den med at USA's regering selv stod bag osv. Det pisser mig igen så meget af, at folk, der tror på dette pjat igen ikke har andet end tro og manipulerende Youtube-film at støtte sig op ad. Læs hellere dette og hold så kæft: http://www.popularmechanics.com/technology/military_law/1227842.html

Det var alt. Jeg hader også Brøndby IF og Twitter helt vildt meget.

Dixi

No comments: